🔴ისეთ სტრატეგიულ დარგზე, როგორიც ტრანსპორტია, პირდაპირ უცხოურ ინვესტიციებში მხოლოდ 8%-ი მოდის. მთლიან შიდა პროდუქტში კი ტრანსპორტის წილი სულ რაღაც 7%-ია. რატომ ვერ ან არ იყენებს საქართველო გეოპოლიტიკურ ფანჯარას სატრანზიტო პოტენციალის ზრდისთვის? ხომ არ იცვლის გეზს ევროპისკენ დაძრული ქართული გემი? რა გავლენა ექნება “აგენტების კანონს” ქართულ ტრანზიტზე – სატრანსპორტო დერეფნის კვლევის ცენტრის მიგნებები “აგროსიახლეებში”.
სტუდიის სტუმარი:
პაატა ცაგარეიშვილი – საქართველოს სატრანსპორტო დერეფნის კვლევის ცენტრის პრეზიდენტი